Monday, October 26, 2009

Torress - Liverpool


da lame xupdate kan blog neh..arituh xleh nk update apsal tah..nk kate kn blok xde gak,tp xleh nk upload pic,tension tul,harap2 kali neh da xde prob huhuhuhuhu....

berbaru neh Mu Vs Liverpool...kalahhh seyyy...Caya lah Liverpool, thanks to torress cz score minit ke 65 huhuhuhu...aku neh idok ler fanatik sgt,tp klu hubby da giler ngn fun club neh aku pun udah tersampuk..memula xminat tp bila taun pas tgk mamat torress neh terus den jatuhhh chentaaa...ciuuttt siuuuuttttt ahahahahha,hangin jerk laki aku...skrg neh klu torress men jer baru aku tgk,klu die xmen,aku xkan tgk ahahahaha....ape nye fanatik la kan..wat ever janji nk tgk torress jerk...

4 comments:

cintaKusayangMu said...

adeh kak..minat gak akk kt football ni..qis ni hah xde la nk minat2 ni..buang sore aku je kak dok jerit2...huhh...

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

lama nunggu shiera updates nieh ... heh..heh...

mama_umar_maryam said...

heheh,samela aku, klu tgk player yg ensem2 je,yg lain2 x penting,hahahaah

mummy aryan syamil said...

qis..
adehhh....laki akk tuh selalu on channel bola,nk xnk kena laa layan huhuhuh...

kak diana...
tau xpe kak...arituh xleh nk update...huwaaa

zt...
akakakakakka
tawww xpeeee