Thursday, September 3, 2009

Akhirnya ....Aryan de gg kapak

akhirnye...
kat setaun gak ler aku menanti biler ler anak bujang aku nk tumbuh gg,kawan2 yg saing ngn die tuh pakat ade gg dah,die jerk xde...smlm aku tgk ade gg dah..Horayyyyyyyyy

aku rs aku yg paling excited berbanding ngn aryan ekekekekeke,mummy yg lelebih ye aryan:P
nnt aku tempek pic gg aryan skrg ni sikit sgt nmpk,tunggu besar sikit ekekekek

aku harap2 sgt 15 sep aryan da leh jalan...xsabar nk menunggu die berjalan...skrg ne da berani nk melangkah..go aryan go 3x.....

p/s :- sekejap jerk aryan nk setahun...aku rs sebakkk sb aryan da besar huhuhuhu...makkk,cucu mak nk masuk setaun,klu mak ade mesti hepi tgk aryan da de gg huhuhuhu

10 comments:

SyaNa said...

da bujang anak ko yang
tu baik2 kang digegetnye mummy dia
hehee

mummy aryan syamil said...

yang..
xde gg pun selalu kn geget huhuhuhu

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

kena tyg gmbr nieh shiera ... ayat yg last tu sebak plk rasa

mummy aryan syamil said...

kak diana...
tu la nnt sy tayang k..mmg touching pun kak sob3x..

~Atie+Farid~ said...

congrats..baru aritu mama tny aryan bile nak tumbuh gigi...tgk2 dh tumbuh ye....good boy.....nnt gigit mummy ek...takpun suh mummy pusing2 lagi tau!

nzh1979 said...

yea yea aryan dah ada gg..pasni leh mintak adik..ekekekeke

mummy aryan syamil said...

mama aryan
ekekeeke adehh mummy br nk suh aryan geget mama dulu...pusing2?adehhhh kurus lagik mummy die ekekek

kak zam..
wish me tawwwww...
aminn

Nana said...

wah ada gigi ek..siap sedia la ko kena geget nanti.seb bek xbfeed klw x seksa...hehehe

mama_umar said...

akhirnyaaa..hahahha,eh,bpe hb besday aryan? meh auntie bg toothbrush ;p

mummy aryan syamil said...

nana..
tu la kan,klu x mau meraung aku huhuhuhu

zt
ekekeke yang nx wk 15sep..aku tgh hrp sgt2 die leh jln time besday die:)