Monday, June 8, 2009

Time Kasih Daun Keladi...

kowang igt x aku pnh luahkan pasal xstaff opis aku dulu..yg keep duit colection arwah abah aku?

so akk tuh pun da bank in kat aku pada 30may2009..Time kasih akk...
itupun setelah aku last sms die kabo.."akk xyah b.in ler,akk jwb je kt akhirat"punye ler pedih kan statement aku..tp ms tuh aku da malas nk deal ngn akk nehh..

agaknye die xpenah tengok aku marah cmtu,pas 1week die bank in kan kt aku..tp mase nk bank in tuh mcm2 la excuse die,suh sms lg acc no..ntah aku layan jer...bila die kabo da bank in aku terus cek on9..Alhamdulillah da settle pun kes neh

nnt aku nk wat kenduri@mskkn kt tabung surau..lega rase2 benda neh da settle..

to akk..sy minta maaf atas kekasaran sy bersms ngn akk..klu akk berada kat tempat sy pun sure akan wat cm sy wat ne kan..apepun2,mekasih byk2

sy doakan akk murah rezeki & berbahagia bersame anak2 tersayang...

7 comments:

SyaNa said...

settle da ye..alhamdullilah..
benda2 gini jgn buat main..hak org yg da takde bukan kite bleh mintak halal kt arwah..

mummy aryan syamil said...

aah yang...
lega aku..
setelah kes neh 3taun..
br settle

cintaKusayangMu said...

ish duit amanah cmni xleh nk wat main2....
mujur sedor awl sblm akk tu terlmbt...syukur la...

mummy aryan syamil said...

hmm..betul tuh qis..:)

Atie.Rashid said...

hehehe...kelako la awk ni..gile kaso bg sms....

apepun alhamdulillah dh settle...leh buat kenduri arwah abah ye

jgn lupe jemput saya plak..hahahaha

mummy aryan syamil said...

ahahah..
atie...
sy da xtau nk sms pe ngn die lagi..
ckp elok2 die wat pijak pale sy..
tu ler statement yg agak pedihh,mr lesung kabo..
bini aku mulut die mmg lazer ahahaha
kuang ajaqqqqqqqqqqqqq

Anonymous said...

lega kanns.. salamms