Tuesday, June 2, 2009

BEBAS....

cube kowang tgk pic neh.....BEBAS KAN???
cmne la perasaan aku sekarang nehhh...
da xde rs tension lagik....
da xemo2 lagi...

pada org yg cube tutup piukkk nasi aku tuh...Allah tuh Maha Berkuasa...sekali ko wat org gitu Allah byr cashh..xyah nk pitnah2 org ok...ko igt aku hadap nk sgt dok c2 ke...pk kawan2 aku je tu yg wat aku hepi kt sna...wlpn dalam ati neh sedih tgglkan kengkawan tp aku terpaksa...

harap kowang paham yer...kowang xrase cmne aku rs..aku xpnhh la rs tertekan cmni...
sampaikan ngn sume yg kol2,aku xjawab...aku rs cm d kianati pun ade..tp xpe...
Allah Maha Mengetahui...

6 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

alahai sabr yer shiera ... kita doakan semuanya ok nantie

SyaNa said...

yang..aku tak tau ape jd
tapi yg pasti ade hikmah sume tu ye
jgn sedih2 lagi tau..biarkan la org tu. Allah byr cash jek skrg..

mummy aryan syamil said...

hmm...
tu la psl nye...
xpe la...
arini pintu rezeki aku xde kat c2...
esok nye pintu rezeki aku lg besar aku dpt..
hasilnye...
aku hepi skrg nehh..
ade hikmah sebaliknye neh..
aku time ngn seadaanye wlpn agak payah aku menempuhinye

mekasih ye syana ngn kak diana

tnihartini said...

dik... ko sabar ek... kamis entiasa dibelakang ko....

bulan said...

kamis? ari kamis ke kak tini? muahhaahahha...

org yg buat ko tu mebi panans le pungkoq dia skang, hahahaha.. malam2 harus xlena tido, dh tutop pintu rezeki org kan...

xpe masih ade peluang kat tmpt lain, klo kita ikhlas dan juga perhubungan itu ikhlas insyaallah tuhan tolong kita...

mummy aryan syamil said...

kak tini...
aku sabo la nehh tu yg dpt balasan yg setimpal..alhamdulillah rezeji Allah bg,kali nehh dabel Allah kurniakan,syukur Ahamdulillah..ade gak yg pandang cara aku bekerja neh kan...dok kate yg aku xde keje kan...aku ra derang bute kak...


kak lan...
leh lg wat lawak ye..xpe2x bior aku gelak k ahahahahaha mcm setan!! mokekekkeee

lantaq p la kak oiii...aku mls nk pk dah.yg penting ati aku da ok..hepi sgt2...moga2 yg wat aku cmne akn time la balasan dr Allah