Wednesday, May 20, 2009

Pasar Malam Ukay Perdana...

Semlam aku p pasar malam kt ukay perdana...1st time ukay perdana de pasar malam..semalam kira opening day la..ok la xrame lg yg meniaga kat situ...tp byk gak la choice makanan leh bli..sedap2 gak kite bli smlm...

paling suka..ade akk neh jual bju2 branded kt c2 hage pun ok...xde la mahal sgt..geram jerk tgk..pk tgh kering klu x aku da bli ehehehe....

aku suka gile de psr mlm neh..at least xde la jauh sgt nk p psr mlm kan..lgpun tapak derang meniaga neh selesa sgt...tp yg xbest nye klu jenjln tuh musti lalu restoran nelly tpt norman hakim meniaga western fud...iskhh nyampah klu pk die tuh..sengal je c memehhh tuh huhhhhhhhh

8 comments:

SyaNa said...

hahahaa..hangin btol ko ngan 2 ekor tu ye..hehehee
sabau yang...kang sakit lagi

mummy aryan syamil said...

ekekek..nyampah nengok heh..
selalu de jerk kt ctu..poyosssss
aku nmpk jerk keta norman tuh da jeling2 mokeekekkeke
xsuka2zx......

tnihartini said...

tggu ek.. nnt ako redah ke sana.. dr dulu x redah2 lg sampai kuar chaeem dh... skit jer ari lg ako p ek....hahahahahhaha

mummy aryan syamil said...

ahahahaha...
ko memang kak..
bile lagi kite nk berronggeng same2 nehhh...
udah kak lan majukkkkkkkkkk moekkekee

Atie.Rashid said...

sy pun mencik ngan 2ekor beruk tuuuuuuuu....

Anonymous said...

weh celah mana dia buka pasar malam nih?

Pinkjambu said...

adik shiera, aritu ai jumpa yu kat wangsa maju.. hahahahaha.. cantik betoi adik saya ini.. kekeke

mummy aryan syamil said...

atie...
mokkkkeeeee

nana..
kat area ali maju restaurant tuh..smlm 2nd time p da rame org niaga..best...mee grg abe tuh sedapp sungguh...

kak lan...
accecceee..klu de rezeki leh lepak malis kan..ko kan suka teh ais malis ekeke...sambil tuh ko leh la tgk ank aku tuh ekkeke..silap2 leh jd bbstr aku ekkekee