Thursday, September 10, 2009

die nyer hobi daaaaaa

 ni ler hobby hubby aku yang suka mengolek keta hots wheel neh..xpaham aku ngn die..lantak la kan:P
kowang nak taw x...ni br jer sebahagian dr koleksi die,ade 1 box besor taw,byk giler,kowang bykkn la sebj keta neh kat 5hengget lebih..sanggup tuhh die beli..
nk kasi aryan main?hahahahahahahaa aku rs cm nk jatuh gaung jeerk,xbg occay,sayang katenyeee...tggu aryan da besor & hargai barang br die kasi sume...
ntah la ...janji die gumbiraa sudahhhh....
p/s :- kadang2 aku pun jadik mangsa die gak..suh blikan tuk die...klu lalu kt bahagian toys jawabnye kt sejam laa aku tercongok kat c2...bukan bz cr mainan aryan,bz cr mainan die huhuhuhu


1 comment:

PHiRa said...

bab kena tercongok lama kat bhgn toys tu same dgn aku...tapi aku dah pandai skit..bila hubby nak gi bhgn toys je aku gilah bhgn baju budak2 ke...selalunyakan sebelah sebelah...hehehe..ko boleh ikut tips aku ni..insyaAllah ko akan berpuas hati...hahaha