Monday, August 17, 2009

mak...semoga mak tenang di sana...

mak...mase adik nk taip neh ngalir je air mata neh...rase payahnye idup neh tanpa mak d sisi...selama 26taun xpenah berenggang ngn mak..kemana2 mesti bawa mak..sekarang ne mak da ngadap Ilahi..adik kena terima kenyataan yg mak da xde lagik.

Mak...adik rindu sgt2 ngn mak..setiap sudut kt umah tuh rs nmpk je mak wat ape..klu kat dapo,mak sibuk bg atoi makan,kat bilik mak tgh rest,kat hall mak tgh layan citer favaret mak,kat meja makan plak mak tgh layan kopi..sume tpt masih terase mak ade jerk...

Mak..adik rindu sgt2 mak..xsanggup tgk mak terseksa kat spital ritu...rs nk cabut2 jerk wayar2 yg ade kat badan mak tuh,rs nk sepak terajang je derang wat mak tuh,tp kami adik badik paham derang tgh sedaya upaya selamatkan mak..klu la mak dgr neh...Kami semua syg mak sgt2...

bla doc cakap mak da xde lagik,rs mati hati neh mak..rebah bila mak da xde,rs cm nk peluk2 mak,suh mak bangun jgn tgglkan kami lebih2 aryan..sian aryan mak,die demam mayb rindu mak..


16 comments:

PHiRa said...

sebak aku baca luahan hati ko ni yang...ape yg aku boleh ucap kan be strong ye dear...sentiasa doakan arwah mak ko sbb doa anak yg solehah takkan putus..al-fatihah

::YanN:: said...

Akak tumpang sedih Shiera.. Tabahkan hati ye..
Semoga rohnya dicucuri Rahmat & ditempatkan dikalangan org2 beriman...
Aminn...

SyaNa said...

Al-fatihah

sabar ye yang..kuatkan semangat..
take care

Nana said...

shiera..sabar banyak2 aku pun sedih baca crita kau

MaMa ZuRa said...

zura ni pon tgh nangis baca cite ni..ni kan pulak awk kan..sabar byk2 ye..smg dia ditempatkan bersama org yg beriman..

++eden|essey++ said...

awakkk....
sori nganggu arituh...nape x bg tau ja mase ja sms tuh..mmg xtau sgt2...sedih wakkk...takziah tuk mak awak...al-fatihah...

awak nape x bg tauuu...kite tau mak awak sakit...tp xtahu la smpai teruk camtu skali...huhuhu...sedihnyaaaaaaaa...sedih sbb org yg disayangi x sempat masuk umah baru...umah anaks endri...huhuhu

Mama Zara said...

shira,

takziah dik, be strong, jgn nangis, sedekah fatihah byk2 kt mak ye, doa kt dia selalu, insyaallah, Allah tempatkan dia di kalangan orang2 terpilih.

Tabah dik, you still hv family to take care

kak zur
www.siapalebihtahu.blogspot.com

~Eila @ Along~ said...

shira...tenangkan hati ye..terima dgn redha...semoga arwah aman di sana...

mummy aryan syamil said...

kowang...
mekaseh sume...sy cube nak sibuk2kan diri,nnt asik tingat kt mak..ssh nk p keje,sib baik la bos memahami..klu x susah gak

yana said...

takziah ye shiera..

Sedih aku baca crite ko ni..ye la kan org yang telah menjaga kite selama ni dah pegi x kembali maunye la x sedih..doa byk2 agar roh nye tenang...

mummy aryan syamil said...

tq ye yana...

CiK NuNu said...

salam...
awak,
sy baru terbaca berita tentang arwah mak awk...
al-fatihah buat bonda awak yg tercinta...
sabar byk2 yer awak...

mummy aryan syamil said...

nunu...
mekaseh ye

mama_umar said...

erm..mayb ko pon tau ape aku nk ckp..tp apepon i lap u, takecare :)

mummy aryan syamil said...

mekaseh zt..
i lap u too always yangg

Ayu Jaffar said...

shiera,

byk kn bersabar ye....

p/s : baca coretan shiera tingat pulak kt arwah mak akak :(