Tuesday, August 4, 2009

kembali ke opis semula...

aku mc 2 ari dah..ikut kan xlarat nk p keje tp gagah kan diri p keje gak..
lgpn da terbese keje xreti nk dok umah lelame..
aryan pun xbp chat sgt..tp panas die da reda
alhamdulillah..

exceli aku kn admit spital sb low blood preasure
sbnye aku xcukup tdo tuh yang jd gituk..
tp aku xnk sbnye sape nk jg aryan klu aku msk spital..aku plak sehari xtgk aryan
mmg xleh..leh meroyan gituk..
harus kuatkan diri demi anak..
demi kasehhh nye pada anak terchentaaa (makan dalam nehh )eekkeek

6 comments:

Atie.Rashid said...

patutla senyap jek....nape x bgtau?

mummy aryan syamil said...

xnk u riso yangg...

: Maz : said...

la shiera..mc sampai 2 hari? lamanya..mesti teruk gak tu...dah baik betul ke ni? harap2 u cepat sembuh la..makan ubat tau.

mummy aryan syamil said...

aah..ikut kan smlm bosh suh blk je sb still xok kan..arini pun xok tp pakse kan diri p opis:)

Unknown said...

Demam ker? Hadzeq ngan papanyer pun baru baik demam.. ghisau jugak.. skrg nie H1N1 ngah menggila.. aiyoooo.. sgt takut.. take care shiera~! :)

watyz said...

sian nye awak...saya ni batuk2 ler...