Tuesday, July 7, 2009

Teksi yg Bunguk

(ni bukan teksi yang sebenar ye...hanya ilusi moekkeke)

pagi tadik aku nak p keje..aku naik la teksi ngn kawan opis aku..ktorg ber3 la naik teksi nk ke opis..padahal dekat je dlm 10mnt gituk..klu nk jalan kaki tuh...adehhhhhhh malas la ahahahahaa

mase dalam perjalanan ke opis tuh,aku berdua dok belakang,kawan lagi sowang dok dpn bersama pemandu teksi..mase tuh aku mmg xpasan langsung die xpasang meter..sampai kat opis,aku saje2 la wat tya hage tambang...selalunye dalam 3.50 jer...so kowang mestila la bahagi 3org kan..aku da spare 1.50 la sowang...pastu bai tuh leh sound..3henget per head..Ape!!!!!
aku ngamuk ler,kabo ngape cas mahal..die cakap "area sini xde guna meter,tht y xpasang,guna per head even 1 hala...""eiii sialan sungguh..aku cakap mahal sgt,igt ktorg neh cop duit ke?die gelak+cuak...cakap "xpe laa anggap cm naik bus,2henget sowang,aku da nk ngamuk lagik tp kawan aku ckp xpe kite byr je,tp mmg ktrog byr ngn ati yg xikhlas"ko wat gini xkaya gak ler bongok!!

ati masih panas...sampai kat opis terus kol Jpj bgn penguatkuasa..silap besor le bai ko jupe aku kan..aku mmg wat aduan terus..aku wat 2aduan :-

1. xpasang meter
2. cas terlalu mahal...

hah..rase kan ko...mmg xselamat la ko amik duit aku tawwww..hakkkk tui!!!!

sekian luahan sy pada pagi nehhhh

12 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

bagus shiera ... report terusss...

mummy aryan syamil said...

betul kak..
xleh kasi can..nnt derang wat lagikk

bulan said...

bagus teros report, selalu akak deme teros letak rege, cm 20 hengget 15 hengget, bongok!! cm gaya kita xpenah naik teksi.. huh!!! ako xkan naik, silap ler

mummy aryan syamil said...

aah betul tuh kak..
aku tension tul cm la aku ne br dtg dr kg...
nk kencing gituk...
tahan cipan sungguh derang tuh

MaMa ZuRa said...

prob teksi ni xabis2 dah berkurun dah rasanya..amik je no plat dia kasi report je shiera..

mummy aryan syamil said...

sudah sayang...
kan sy da luah kt c2
xabis bc ler tuh;)

Afne said...

shiera, ko buat aduan kt LPKP ke. suka2 tak psg meter nk charge 1 kapla rm3.

mummy aryan syamil said...

hah yangg...
sakit ati aku yangg oiii...
mmg xmau pasang...
fyi..rame yg dah terkena..
aku je giler meroyan p repot uhuhu

Nana said...

siot je kecik darah org mmg bunguk!

mummy aryan syamil said...

tu ler
geram wey

mama_umar said...

bagus2, kol je weh jpj tuh..antu btol pau org

mummy aryan syamil said...

taw xpeeeeeeeeeeeeeee