Sunday, June 14, 2009

Tag dr Syana wife Syarul yg terchentaaaaa

aku kn tag lagik same syana...mokekekekkee
ko saje jeer dera aku wat keje yer..sik baik soklan neh idok ler susah
klu x mati kutu aku nk pk eekekekke....

tag nih psal lagu chenta aku ngn hubby aku..
hmm hubby aku idok ler jiwang sangat,die tuh rockkk
tp kdg2 jiwang gak ehehehe..
udah tersampuk ye sayanggggggg


aku & hubby aku suka sgt...lagu ''JUJUR''
dr kumpulan ''Radja'' mase nehh tgh ngetoppp
lagu nehh..xsilap aku 3taun yg pas laa...
klu ktorg gaduh kan musti la kt radio putarkan lagu neh
tp aku xrequest lagu nehh taw...tetiba jerk Dj yg putarkan moekke
cm taw2 je kan..

kowang layan ler ngn lirik lagu nehh
klu nk layan lg best siler on you tube k..


Jujur........
Duhai kekasih pujaan hatiku
dapatkah kau memberiku satu arti
sedikit rasa yang bisa ku mengerti
bukan sumpah atau janji

* buktikanlah bila kau ada cinta
setulus hatimu bisa menerima
sebatas kejujuran yang kau miliki
bukan sekedar bersama

reff: jujurlah padaku bila kau tak lagi setia
tinggalkanlah aku bila tak mungkin bersama
jauhi diriku, lupakanlah aku

jujurlah padaku bila kau tak lagi setia
tinggalkanlah aku bila tak mungkin bersama
jauhi diriku, lupakanlah aku selamanya

so klu kadang2 Dj putarkan lagu nehh...aku musti tingat kenangan jaman2 berchennta dulu
fyi..aku ngn Hubby ktorg berchenta mase dlm pertunangan cz aku kenal die pun xlame terus decide nk bertunang..so dlm tempoh tuh aku mengenali die,dlm tempoh tu gak aku selalu gaduh ngn die ahahaha...sb pe nye gaduh ngn die,sbnyeee aku nehh garang2 pun ati lembut,hubby aku neh jenis ckp lepas xde main belok2 nye,so aku cepat terase ler,jiwa sentitip konon2 nye moekkekeke...tp kasar2 die pun,xromantik die pun kadang2 ade gak terselit kejiwangan die,hanya aku jer tawww kan...-kowang mane ler taw sb die laki aku ahahahaha

syana kabo pas neh aku kn tag ler kat sape2 yg aku nk tag...
aku neh xde ler rame kawan tag tuh...so sesape klu rajin nk wat silerr ler ye
kot2 kowang tingat lagu2 chenta kowang,siler kongsi ngn aku yeee

No comments: