Tuesday, April 28, 2009

Hari Marah Sedunia!!!!

  • arini da ler aku br msk opis..smlm mc sb sakit...demam & skt perut..ntah bp x masuk toilet pun aku da xkira...sampai naik letih dah aku dok melayan sakit perut nehhh..aku syak aku mkn roti canai kat kedai mamak la....uhuhuhuh..nyesal aku mkn kari ritu...huwaaaaaaaaaaaa
  • masuk opis jer adelah budak bangang nehh da taw pagi2 wat kan aku hangin.. lagi nk tya soklan bodo...shiera2x.semalam awk mc ke?bangang nyerrr !!! da tentu2x la aku mc,kan aku da text kt bos kesayangan ko tuh...lg nak tya..aku sakit ati...xla,aku ponteng!!! terkesima die...
  • arini..pc aku sape tah gatai2 tangan dok godem2..smpi sume file2 aku ilang...aku suh bdk mis tlg back upkan file aku sume xtaw...geram aku!!ko makan gaji buta ke??aku da ler nak cepat nehh..klu file2 tu ilang cmne aku nk wat keje la bongok eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..marah sgt2 aku nehh..pastu sume org xngaku pki pc aku..adoiiiiiii laaa
  • sib baik otai mis dtg belekkan pc aku...xsampi pun 10mnt sume file aku dpt...legaaa sgt2...so ilang sikit la hangin aku...
  • pastu aritu aku de la submit form nk requst brg...pastu td die kabo pki borang lain...waaaaaaaaaaaaa lg la aku geram..bp x nk tukar borang nehhh??aku nk cepat,die leh slow steady kabo gitu...aku ngan panas ati nye...koyak borang tuh dpn die..terkesima die wat x ke2...
  • apasall laaa aku berdepan ngn die nehhhh..serba sibi xtaw nehhh..cmne leh jd exec nehh...
  • Ya Alllah...ko berikan la aku kekuatan nak berdepan ngn insan2 nehhh..
  • Ya Allah ko sejukkan la ati aku yg kepanasan cm gunung berapi meletup nehh.....
  • apasal la aku kn berdepan ngn sume nehhhh.....huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Luahan ari ini...
uhuhuhuhu

4 comments:

Atie.Rashid said...

yang..jgnla marah2...calm down..g blog sy amik award M&M

SyaNa said...

sabau yang...
ko kang darah tinggi pitam plak..

senyum ticher...senyum...
ha..kan comeyyyy

Pinkjambu said...

kemain le marah.. ce lenkali sakit cirit birit minom ayo 100 pelas tuh, ni dokter soh masa akak kene cirit birit dulu.. huhuhuh

mummy aryan syamil said...

atie...
uhuhu xleh tahan ngn die wak..
da lame sabo...
bunguk sungguh..
konon2 ayu ler wat gitu...
hak tuiiihhh

Syana...
aku smpi la nehh xleh nk senyum yang..
panas jerk ati...
akon yg cm peti ais pun
aku rs cm panas

kak lan...
hanggt sungguh neh...
aku da mnm kat 2botoi besoooo
xjalan gak...
uhuhuhu